Centrum Dyskusji Allegro — Twój Komunikator eCommerce

Centrum Dyskusji Allegro

Prowadź konwersacje z wszystkimi Twoimi Klientami z jednego miejsca. Już nie musisz przelogowywać się między kontami Allegro, aby móc odpowiedzieć na dyskusje.

Nasz komunikator posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności:

  • przeglądanie wątków wiadomości z wybranego konta lub ze wszystkich kont na raz,
  • utworzenie i wysłanie odpowiedzi na wiadomość w dyskusji Allegro,
  • wysłania prośby o zakończenie dyskusi Allegro (specjalny przycisk),
  • dołączanie do wiadomości wielu załączników jednocześnie, Komunikator eCommerce
  • automatyczne odświeżanie wiadomości (co 1 minutę),
  • możliwość ręcznego odświeżenia i wczytania wiadomości,
  • wyróżnienie dyskusji nierozwiązanych oraz zakończonych na liście wątków,
  • filtrowanie po statusie dyskusji (nierozwiązane, zakończone lub w toku),
  • filtrowanie wiadomości nieprzeczytanych oraz bez odpowiedzi,
  • przejrzysty i prosty interfejs użytkownika. Komunikator eCommerce

Wkrótce nowe możliwości:

  • wyszukiwanie wiadomości po frazie,
  • zaawansowane filtry np. wiadomości z załącznikiem, itd.,
  • tagowanie wiadomości,
  • nowe kanały źródłowe wiadomości: Centrum Wiadomości Allegro, Amazon, eBay oraz OLX.
Potrzebujesz dodatkowych możliwości? Skontaktuj się z nami.
Wypróbuj przez 7 dni za darmo

FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania

Ile kosztuje korzystanie z Centrum Dyskusji Allegro?

Aktualny koszt narzędzia znajdziesz w naszym cenniku.

Czy koszt zależy od liczby podpiętych kont Allegro?

Nie. Płaci się raz, a podpiąć można wiele kont Allegro nic za to dodatkowo nie płacąc.

Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?

Tak. Narzędzie działa poprzez API udostępnione przez Allegro.

W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
  1. Załóż darmowe konto w Niezbędniku Sprzedawcy.
  2. Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
  3. Aktywuj Centrum Dyskusji Allegro.

Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

Kliknij, aby otworzyć czas z Konsultantem.