Centrum Wiadomości i Dyskusji Allegro — Twój Komunikator eCommerce

Centrum Dyskusji i Wiadomości Allegro

Prowadź konwersacje z wszystkimi Twoimi Klientami z jednego miejsca. Już nie musisz przelogowywać się między kontami Allegro, aby móc odpowiedzieć na pytania od Klientów oraz dyskusje.

Nasz komunikator posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności:

  • przeglądanie wątków wiadomości z wybranego konta lub ze wszystkich kont naraz,
  • utworzenie i wysłanie odpowiedzi na wiadomość w dyskusji Allegro lub z Centrum Wiadomości,
  • wysłania prośby o zakończenie dyskusji Allegro (specjalny przycisk),
  • dołączanie do wiadomości wielu załączników jednocześnie, Załączniki wiadomości Komunikator eCommerce
  • możliwość uzyskania propozycji odpowiedzi od sztucznej inteligencji Chat GPT,
  • automatyczne odświeżanie wiadomości (co 1 minutę),
  • możliwość ręcznego odświeżenia i wczytania wiadomości,
  • wyróżnienie dyskusji nierozwiązanych oraz zakończonych na liście wątków,
  • filtrowanie po statusie dyskusji (nierozwiązane, zakończone lub w toku),
  • filtrowanie wiadomości nieprzeczytanych oraz bez odpowiedzi,
  • możliwość etykietowania wiadomości (tagi/kategorie) oraz filtrowania po wybranych etykietach,
  • możliwość dodawania notatek widocznych tylko do innych osób z zespołu pracowników,
  • możliwość podglądu szczegółów zamówienia, do któego wysłano pytanie o zakup,
  • przejrzysty i prosty interfejs użytkownika, który został dostosowany do obsługi na smartfonie. Wątek Komunikatora eCommerce
  • możliwość odwrócenia kolejności wiadomości - najnowsze u góry lub na dole strony,
  • możliwość zmiany sposobu działania klawisza Enter - wysłanie wiadomości lub nowa linia,
  • konta pracownicze z listą uprawnień do funkcjonalności Niezbędnika Sprzedawcy,
  • statystyki wiadomości.

Ustawienia Komunikatora eCommerce

Ustawień naszego narzędzia do obsługi wiadomości dokonasz na tej stronie.
Poniżej prezentujemy przykładową konfigurację narzędzia.

Ustawienia Komunikatora eCommerce

Podgląd zamówienia do pytania o zakup

Szczegóły zamówienia do pytania o zakup Podgląd Zamówienia Allegro

Notatki do osób z zespołu

Notatki do innych osób z firmy

Statystyki wiadomości

Statystyki Wiadmości Allegro

Dzięki naszym statystykom wiadomości łatwo sprawdzisz:

  • liczbę wiadomości wg godziny,
  • liczbę wiadomości wg dnia tygodnia,
  • liczbę wiadomości wg dnia,
  • liczbę wiadomości wg kanału wiadomości,
  • liczbę wiadomości wg statusu wiadomości.

Szablony wiadomości - zarządzaj własną listą

Twórz szablony wiadomości, które szybko użyjesz podczas odpowiedzi na najczęstsze pytania.
W trosce o Twój czas szablony sortują się według najczęściej wybieranych.

Własne szablony Wiadmości

Sztuczna inteligencja zawsze pod ręką

Kliknij ikonę , aby uzyskać propozycję odpowiedzi wygenerowaną przez sztuczną inteligencję Chat GPT.
Chat GPT-4 to najbardziej zaawansowany model językowy wykorzystywany do generowania odpowiedzi przez sztuczną inteligencję.
Poniżej przykład odpowiedzi wygenerowany przez sztuczną inteligencję:

Przykład odpowiedzi wygenerowanej przez Chat GPT

Przed wysłaniem odpowiedzi utworzonej przez Chat GPT można sprawdzić jej treść, wprowadzić ewentualne poprawki i dopiero wysłać.

Zaplanowane funkcjonalności

  • wyszukiwanie wiadomości po frazie,
  • zaawansowane filtry np. wiadomości z załącznikiem, itd.,
  • nowe kanały źródłowe wiadomości: Amazon, eBay oraz OLX.
Potrzebujesz dodatkowych możliwości? Skontaktuj się z nami.
Wypróbuj przez 7 dni za darmo

FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania

Ile kosztuje korzystanie z Komunikatora eCommerce?

Aktualny koszt narzędzia znajdziesz w naszym cenniku.

Czy koszt zależy od liczby podpiętych kont Allegro?

Nie. Płaci się raz, a podpiąć można wiele kont Allegro nic za to dodatkowo nie płacąc.

Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?

Tak. Narzędzie działa poprzez API udostępnione przez Allegro.

W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
  1. Załóż darmowe konto w Niezbędniku Sprzedawcy.
  2. Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
  3. Aktywuj Komunikator eCommerce.

Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

Kliknij, aby otworzyć czas z Konsultantem.