Menedżer Zamówień

Menedżer Zamówień

Szybsza realizacja zamówień i to za darmo

  • pobieranie zamówień z różnych kanałów sprzedaży (aktualnie Allegro, Empik oraz Erli),
  • zlecanie paczek i generowanie listu przewozowego za pośrednictwem zintegrowanych systemów: Wysyłam z Allegro (różne formy dostawy), InPost, DPD,
  • drukowanie paragonu poprzez integrację z programem bsxPrinter,
  • tworzenie i wysyłanie faktur przy pomocy połączonych systemów zewnętrznych (ifirma, wfirma),
  • wysyłanie numeru listów przewozowych do systemu Allegro,
  • widok pakowania.

Plan dalszego rozwoju

  1. Magazyn i synchronizacja stanów (Q4 2024).
  2. Automatyczne akcje (Q4 2024).
  3. Integracja z Komunikatorem eCommerce (Q4 2024).
  4. Integracja z Asystentem Ocen (Q4 2024).
  5. API do pobierania i dodawania zamówień (Q4 2024).
  6. Asystent Pakowania (Q1 2025).
  7. Pobieranie zamówień z WooCommerce oraz PrestaShop (Q1 2025).
  8. Dodatkowe integracje z firmami przewozowymi (Q2 2025).

FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania

Ile kosztuje korzystanie z Menedżera Zamówień?

Rozwiązanie jest całkowicie darmowe.

Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?

Tak. Narzędzie jest zgodne z regulaminem Allegro i innych platform handlowych.

W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
  1. Załóż darmowe konto w Niezbędnik Sprzedawcy.
  2. Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
  3. Przejdź na stronę Menedżera Zamówień.

Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

Click to start chat