Chcemy korzystać z ciasteczek (tzw. plików cookies), aby zapewnić Ci wygodne korzystanie z Niezbędnika Sprzedawcy, reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz dostęp do najnowszych usprawnień, które tworzymy dzięki prowadzonej analityce i rozwiązaniom naszych partnerów. Jeśli zgadzasz się na korzystanie ze wszystkich ciasteczek, kliknij „ZAAKCEPTUJ”. Możesz także dopasować zakres zgód, aby to zrobić kliknij w „Zarządzaj”. Możesz zawsze wycofać zgodę, np. zmieniając ustawienia cookies, usuwając je lub zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Prywatności.
Menedżer Zamówień

Szybsza realizacja zamówień i to za darmo
- pobieranie zamówień z różnych kanałów sprzedaży (aktualnie Allegro, Empik oraz Erli),
- zlecanie paczek i generowanie listu przewozowego za pośrednictwem zintegrowanych systemów: Wysyłam z Allegro (różne formy dostawy), InPost, DPD,
- drukowanie paragonu poprzez integrację z programem bsxPrinter,
- tworzenie i wysyłanie faktur przy pomocy połączonych systemów zewnętrznych (ifirma, wfirma),
- wysyłanie numeru listów przewozowych do systemu Allegro,
- widok pakowania.
Plan dalszego rozwoju
- Magazyn i synchronizacja stanów (Q4 2024).
- Automatyczne akcje (Q4 2024).
- Integracja z Komunikatorem eCommerce (Q4 2024).
- Integracja z Asystentem Ocen (Q4 2024).
- API do pobierania i dodawania zamówień (Q4 2024).
- Asystent Pakowania (Q1 2025).
- Pobieranie zamówień z WooCommerce oraz PrestaShop (Q1 2025).
- Dodatkowe integracje z firmami przewozowymi (Q2 2025).
FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania
Ile kosztuje korzystanie z Menedżera Zamówień?
Rozwiązanie jest całkowicie darmowe.
Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?
Tak. Narzędzie jest zgodne z regulaminem Allegro i innych platform handlowych.
W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
- Załóż darmowe konto w Niezbędnik Sprzedawcy.
- Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
- Przejdź na stronę Menedżera Zamówień.