Asystent Sprzedaży > Autoresponder dyskusji Allegro

Autoresponder Dyskusji Allegro

Autoresponder dyskusji Allegro pomoże Ci zwiększyć pozycję Twoich ofert w trafności Allegro:

  • Zwiększ szybkość odpowiedzi na nowe wiadomości w dyskusjach Allegro.
  • Zautomatyzuj odpowiedzi na często zadawane pytania (szablony dynamicznych odpowiedzi).
  • Dzięki automatycznym wiadomościom znajdziesz się w czołówce Sprzedawców z najlepszą obsługą Klienta.
  • Im wyższe wskaźniki Twojej jakości sprzedaży, tym większa widoczność Twoich ofert.
  • Ty definiujesz treść automatycznej wiadomości. Domyślnie "Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.".
  • Możesz włączyć odpowiadanie przez sztuczną inteligencję (AI od Chat GPT).
  • Narzędzie sprawdza nowe wiadomości w dyskusji domyślnie nawet co około 5 minut. Masz możliwość zmiany tej częstotliwości.
  • Autoresponder odpowiada na nowe wiadomości w dyskusjach i powiadamia Cię o tym mailowo.

Sposób działania

Autoresponder dyskusji Allegro domyślnie odpowiada na każdą nową wiadomość Kupującego w dyskusji, do której nie udzieliłeś odpowiedzi. W ustawieniach narzędzia możesz zmienić to działanie tak, aby Autoresponder odpowiadał wyłącznie na pierwszą wiadomość Kupującego w dyskusji.

Przy pierwszym uruchomieniu Autoresponder bierze pod uwagę wiadomości z trzech ostatnich dni. Przy kolejnych — wiadomości, które pojawiły się od ostatniego uruchomienia (co pół godziny, z możliwością zmiany okresu uruchomienia nawet do 5 minut).

Szeroki zakres konfiguracji sposobu działania Autorespondera Dyskusji Allegro

Ustawienia Autorespondera Dyskusji Allegro

Możliwość ustawienia dynamicznych odpowiedzi

Dzięki szablonom wiadomości, treść odpowiedzi autorespondera może być zależna od:

  • konta Allegro Sprzedawcy (loginu), którego dotyczy dyskusja,
  • liczby wiadomości w dyskusji (np. za każdym razem inna odpowiedź),
  • aktualnej godziny (np. w godzinach wieczornych przywitasz się przez „Dobry wieczór”),
  • treści ostatniej wiadomości (np. jeśli w treści występuje słowo „reklamacja” to w odpowiedzi opiszesz proces reklamacji),
  • statusu wysyłki zamówienia (inna odpowiedź do zamówień anulowanych, w trakcie realizacji i wysłanych),
  • obecności załącznika w ostatniej wiadomości (podziękuj w odpowiedzi za przesłany plik),
  • wykrytego języka wiadomości,
  • wielu innych zmiennych, opisanych na stronie konfiguracji treści odpowiedzi.
Zobacz filmik prezentujący przykładowe użycie dynamicznych wiadomości.

Oczywiście, jeśli nie potrzebujesz automatyzacji udzielania odpowiedzi za Ciebie, możesz użyć zwykłej statycznej treści.

Pozwól sztucznej inteligencji odpowiadać za Ciebie (Chat GPT)

Możesz wybrać dwa modele językowe: GPT-4 lub GPT-3.5 Turbo.

Poniżej przykładowa konwersacja z botem wykorzystującym ekonomiczny model językowy GPT-3.5 Turbo:

Przykład konwersacji z ChatGPT
  • precyzyjne odpowiedzi, dzięki rozbudowanemu kontekstowi odpowiedzi (np. dane zamówienia, oferty, powód dyskusji, statusy przesyłek, numery śledzenia paczek, itp.),
  • możliwość ustawienia dodatkowego kontekstu odpowiedzi w dynamicznym szablonie.

Dlaczego warto skorzystać z naszego Autorespondera Dyskusji Allegro?

  • #1 w Polsce — pierwszy Autoresponder Dyskusji Allegro (rozwijany od lipca 2019 roku),
  • możliwość odpowiadania przez sztuczną inteligencję (Chat GPT),
  • sprawdzony przez tysiące użytkowników,
  • przejrzysty cennik, brak dodatkowych opłat np. za podłączenie dodatkowych kont Allegro,
  • gwarancja stałej lub niższej ceny minimum do roku 2025,
  • prosty w obsłudze — wystarczy podłączyć konta Allegro i włączyć narzędzie przełącznikiem,
  • nieustannie rozwijany,
  • monitorowany 24/7,
  • odporny na zapętlenie, blokowane wiadomości, ewentualne błędy Allegro,
  • gwarancja 100% wskaźników jakości terminowości i czasu odpowiedzi,
  • powiadomienia o rozłączonych kontach Allegro oraz wygasającej subskrypcji,
  • szablony inteligentnych odpowiedzi,
  • szeroki zakres konfiguracji,
  • 100% bezpieczeństwa (SSL, połączenie przez API Allegro),
  • poszanowanie Twojej prywatności (nie zapisujemy wiadomości, tylko sprawdzamy je w locie),
  • w przypadku braku satysfakcji możliwość zwrotu pieniędzy do 30 dni od dnia zakupu,
  • wsparcie telefoniczne 8.00-18.00 przez 7 dni w tygodniu.
Zaprojektowano tak, aby chronić prywatność Twojego sklepu.

Nie podajesz nam żadnych haseł — łączysz bezpiecznie konta Allegro przez REST API. Nie zapisujemy wiadomości na dysku, lecz sprawdzamy je w locie i w przypadku wysłania odpowiedzi lub pominięcia wiadomości logujemy login nadawcy oraz godzinę wiadomości w celu weryfikacji przez Ciebie poprawnego działania narzędzia.

Wypróbuj przez 7 dni za darmo

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Ile kosztuje korzystanie z Autorespondera dyskusji Allegro?

Aktualny koszt narzędzia znajdziesz w naszym cenniku.

Po zakupie narzędzia możesz podłączyć do niego nieograniczoną liczbę kont Allegro.

Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?

Tak. Narzędzie działa poprzez API udostępnione przez Allegro w celu zwiększenia wydajności sprzedaży.

W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
  1. Załóż darmowe konto w Niezbędniku Sprzedawcy.
  2. Zakup narzędzie w naszym sklepie.
  3. Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
  4. Włącz funkcję Autorespondera dyskusji Allegro w ustawieniach Asystenta Sprzedaży.
Jak włączyć odpowiadanie przez sztuczną inteligencję (Chat GPT)?
  1. Uruchom narzędzie według instrukcji w punkcie wyżej.
  2. Włącz opcję "Pozwól odpowiadać sztucznej inteligencji (Chat GPT)" w ustawieniach narzędzia.
  3. Doładuj środki na poczet tokenów Chat GPT w sklepie Niezbędnika Sprzedawcy.

Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

Kliknij, aby otworzyć czas z Konsultantem.