Analizator Słów Kluczowych Allegro 
Odkrywaj niszowe słowa kluczowe, pozycjonuj oferty i sprzedawaj dalej!


Na wykresie zobaczysz historię wyszukiwania z 5-ciu ostatnich lat dla każdej wpisanej frazy.
Zobacz to, czego inni nie widzą
Kliknij przycisk Pokaż bezkonkurencyjne słowa, aby zobaczyć niszowe słowa kluczowe, które rzadko występują w ofertach, ale cieszą się dużą popularnością sprzedaży.

Najedź kursorem na dowolny słupek na wykresie i zobacz dokładną liczbę wyszukiwań na miesiąc.
Filtruj, sortuj, przełączaj wyświetlane dane — analizuj na swój sposób
- Sortuj słowa kluczowe na liście np. wg średniej ceny lub średniej popularności — w tym celu kliknij odpowiednią kolumnę tabeli.
- Przeglądaj lub filtruj słowa kluczowe wg kategorii — przemieszczaj się po drzewie kategorii z lewej części strony.
- Zobacz wyniki dla interesującego Cię słowa kluczowego — wpisz słowo kluczowe w polu tekstowym na samej górze. Użyj znaku *, aby dopasować prefiks lub/i sufiks wyszukiwanej frazy.
- Zawężaj analizę do określonego przedziału czasu — wybierz liczbę analizowanych dni wstecz lub zaznacz interesujący Cię okres na wykresie czasowym.
- Wyświetl na liście frazy jedno wyrazowe, dwuwyrazowe lub wszystkie na raz — zaznacz odpowiedni filtr nad tabelą.
- Wyświetlaj dane, które Cię interesują — przełącz z listy metrykę, którą chcesz zobaczyć na wykresie lub w tabeli.
Wizualizuj wyniki na mapie słów kluczowych

Najedź kursorem na dowolny fragment mapy, aby zobaczyć dokładną liczbę wystąpień frazy.
Podejrzyj oferty zawierające badane słowo kluczowe

Wyniki uwzględniają filtr kategorii oraz analizowanego przedziału czasu.
Sprawdź historię liczby wyszukiwań (z 5 lat) i odkryj podobne słowa

Wyniki uwzględniają filtr kategorii oraz analizowanego przedziału czasu.
Kup wersję PRO-XOd 1 czerwca 2021 roku API Allegro zwraca ograniczony zakres dostępnych publicznie informacji o ofertach:
- popularność - zamiast liczby sprzedanych przedmiotów, dostępne są tylko zakresy: 0, [1-5], [6-10], [11-20], [21-50], [51-100], [101+];
- liczba ofert w wynikach danego wyszukiwania ograniczona do 600.
Dlatego dla ofert zebranych po tym czasie wartość popularności stanowi dolną granicę zwracanych przez Allegro zakresów popularności.
Mimo powyższych ograniczeń, o których wiedzieliśmy na etapie projektowania narzędzia, staramy się udostępnić Państwu narzędzie, które jest pomocne w analizie ofert, sprzedawców, kategorii, hitów sprzedaży, trafności, cen przedmiotów itd.
Wymienione ograniczenia nie dotyczą danych pobieranych z Google - trendów wyszukiwania oraz propozycji słów kluczowych.