Chcemy korzystać z ciasteczek (tzw. plików cookies), aby zapewnić Ci wygodne korzystanie z Niezbędnika Sprzedawcy, reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz dostęp do najnowszych usprawnień, które tworzymy dzięki prowadzonej analityce i rozwiązaniom naszych partnerów. Jeśli zgadzasz się na korzystanie ze wszystkich ciasteczek, kliknij „ZAAKCEPTUJ”. Możesz także dopasować zakres zgód, aby to zrobić kliknij w „Zarządzaj”. Możesz zawsze wycofać zgodę, np. zmieniając ustawienia cookies, usuwając je lub zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Prywatności.
Asystent Sprzedaży > Automatyczne odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu Allegro

Dzięki automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu Allegro możesz:
- wysłać potwierdzenie otrzymania zgłoszenia oraz instrukcję spakowania i wysyłki przedmiotów,
- uzależnić treść wiadomości od zwracanych przedmiotów zamówienia,
- wysłać szczególną dla danego przedmiotu instrukcję odesłania,
- poprosić kupującego o oznaczenie przesyłki odpowiednim numerem zgłoszenia.
- odpoczywać, kiedy narzędzie samo wyśle wiadomość za Ciebie.
- uniknąć zbędnych problemów i zwiększyć zadowolenie Klienta.
Zwroty sprawdzane są co około 5 minut.
FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania
Ile kosztuje korzystanie z Automatycznych odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu Allegro?
Narzędzie jest darmowe.
Czy korzystanie z narzędzia jest zgodne z regulaminem Allegro?
Tak. Narzędzie jest zgodne z regulaminem Allegro.
W jaki sposób rozpocząć korzystanie z narzędzia.
- Załóż darmowe konto w Niezbędnik Sprzedawcy.
- Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
- Włącz funkcję Automatycznych odpowiedzi na zgłoszony zwrot Allegro w ustawieniach Asystenta Sprzedaży.
- Ustaw treść odpowiedzi.