Centrum Wiadomości i Dyskusji Allegro— Twój Komunikator eCommerce
Prowadź konwersacje z wszystkimi Twoimi Klientami z jednego miejsca. Już nie musisz przelogowywać się między kontami Allegro, aby móc odpowiedzieć na pytania od Klientów oraz dyskusje.
Nasz komunikator posiada wszystkie niezbędne funkcjonalności:
- przeglądanie wątków wiadomości z wybranego konta lub ze wszystkich kont naraz,
- utworzenie i wysłanie odpowiedzi na wiadomość w dyskusji Allegro lub z Centrum Wiadomości,
- wysłania prośby o zakończenie dyskusji Allegro (specjalny przycisk),
- dołączanie do wiadomości wielu załączników jednocześnie,
- możliwość uzyskania propozycji odpowiedzi od sztucznej inteligencji Chat GPT,
- automatyczne odświeżanie wiadomości (co 1 minutę),
- możliwość ręcznego odświeżenia i wczytania wiadomości,
- wyróżnienie dyskusji nierozwiązanych oraz zakończonych na liście wątków,
- filtrowanie po statusie dyskusji (nierozwiązane, zakończone lub w toku),
- filtrowanie wiadomości nieprzeczytanych oraz bez odpowiedzi,
- możliwość etykietowania wiadomości (tagi/kategorie) oraz filtrowania po wybranych etykietach,
- możliwość dodawania notatek widocznych tylko do innych osób z zespołu pracowników,
- możliwość podglądu szczegółów zamówienia, do którego wysłano pytanie o zakup,
- przejrzysty i prosty interfejs użytkownika, który został dostosowany do obsługi na smartfonie.
- możliwość odwrócenia kolejności wiadomości - najnowsze u góry lub na dole strony,
- możliwość zmiany sposobu działania klawisza Enter - wysłanie wiadomości lub nowa linia,
- konta pracownicze z listą uprawnień do funkcjonalności Niezbędnika Sprzedawcy,
- statystyki wiadomości.
Ustawienia Komunikatora eCommerce
Ustawień naszego narzędzia do obsługi wiadomości dokonasz na tej stronie.Poniżej prezentujemy przykładową konfigurację narzędzia.
Podgląd zamówienia do pytania o zakup
Notatki do osób z zespołu
Statystyki wiadomości
Dzięki naszym statystykom wiadomości łatwo sprawdzisz:
- liczbę wiadomości wg godziny,
- liczbę wiadomości wg dnia tygodnia,
- liczbę wiadomości wg dnia,
- liczbę wiadomości wg kanału wiadomości,
- liczbę wiadomości wg statusu wiadomości.
Szablony wiadomości - zarządzaj własną listą
Twórz szablony wiadomości, które szybko użyjesz podczas odpowiedzi na najczęstsze pytania.
W trosce o Twój czas szablony sortują się według najczęściej wybieranych.
Sztuczna inteligencja zawsze pod ręką
Kliknij ikonę , aby uzyskać propozycję odpowiedzi wygenerowaną przez sztuczną inteligencję Chat GPT. Chat GPT-4 to najbardziej zaawansowany model językowy wykorzystywany do generowania odpowiedzi przez sztuczną inteligencję. Poniżej przykład odpowiedzi wygenerowany przez sztuczną inteligencję:
Przed wysłaniem odpowiedzi utworzonej przez Chat GPT można sprawdzić jej treść, wprowadzić ewentualne poprawki i dopiero wysłać.
Zaplanowane funkcjonalności
- wyszukiwanie wiadomości po frazie,
- zaawansowane filtry np. wiadomości z załącznikiem, itd.,
- nowe kanały źródłowe wiadomości: Amazon, eBay oraz OLX.
FAQ — Najczęściej Zadawane Pytania
Aktualny koszt narzędzia znajdziesz w naszym cenniku.
Nie. Płaci się raz, a podpiąć można wiele kont Allegro nic za to dodatkowo nie płacąc.
Tak. Narzędzie działa poprzez API udostępnione przez Allegro.
- Załóż darmowe konto w Niezbędnik Sprzedawcy.
- Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
- Aktywuj Komunikator eCommerce.