Zobacz jak włączyć powiadomienia Push o nowych wiadomościach w Komunikatorze eCommerce.
Czym są powiadomienia PUSH?
Powiadomienia PUSH są notyfikacjami wysyłanymi przy wykorzystaniu przeglądarek internetowych, dlatego można się z nimi spotkać zarówno w przypadku urządzeń mobilnych, jak również komputerów.
Dzięki włączonym powiadomieniom push w naszym Komunikatorze eCommerce natychmiast otrzymasz alert o nowej wiadomości.
Jak włączyć powiadomienia PUSH?
Powiadomienia możesz włączyć na wielu urządzeniach np. smartfonie, tablecie, komputerze PC, dzięki czemu będziesz otrzymywał notyfikacje na każdym z tych urządzeń.
Aby włączyć powiadomienia PUSH na urządzeniu, wystarczy wejść na stronę ustawień narzędzia w wybranej przeglądarce internetowej (np. Firefox, Chrome, Samsung Internet lub inna):
- Kliknąć przycisk "Włącz powiadomienia Push na tym urządzeniu" na stronie ustawień Komunnikatora eCommerce.
- W okienku dialogowym przeglądarki potwierdzić zgodę na otrzymywanie powiadomień.
Powiadomienia włączysz bez problemu na większości systemów komputerowych (Widndows, MacOS, Linux, Android). System IOS (dostępny na smartfonach iPhone) niestety na ten moment nie wspiera powiadomień Push.
W przypadku niektórych przeglądarek konieczne może być odblokowanie funkcji powiadomień. Dlatego jeśli powiadomienia nie pojawiają się, sprawdź ustawienia przeglądarki lub spróbuj włączyć powiadomienia na innej przeglądarce.
Rozwiązania najczęstszych problemów
Brak powiadomień w przeglądarce Chrome na komputerach.
- Wejść na stronę ustawień zaawansowanych: chrome://flags/
- Wyłączyć powiadomienia systemowe ustawiając Enable system notifications na Disabled. Wówczas użyte będą powiadomienia przeglądarki.