Sprawdź, dlaczego potrzebujesz dedykowanego autorespondera do wiadomości od Użytkowników Allegro. Zobacz, jaki to ma wpływ na wskaźniki jakości oraz wielkość sprzedaży.

Co wyróżnia nasz Autoresponder Wiadomości Allegro?

  • #1 w Polsce — pierwszy Autoresponder Allegro (rozwijany od września 2019 roku),
  • możliwość odpowiadania przez sztuczną inteligencję (Chat GPT),
  • sprawdzony przez tysiące użytkowników,
  • przejrzysty cennik, brak dodatkowych opłat np. za podłączenie dodatkowych kont Allegro,
  • prosty w obsłudze — wystarczy podłączyć konta Allegro i włączyć narzędzie przełącznikiem,
  • nieustannie rozwijany,
  • monitorowany 24/7,
  • odporny na zapętlenie, blokowane wiadomości, ewentualne błędy Allegro,
  • gwarancja 100% wskaźników jakości terminowości i czasu odpowiedzi,
  • powiadomienia o rozłączonych kontach Allegro oraz wygasającej subskrypcji,
  • szablony inteligentnych odpowiedzi,
  • szeroki zakres konfiguracji,
  • dziennik zdarzeń (logi) dostępne dla użytkownika,
  • 100% bezpieczeństwa (SSL, połączenie przez API Allegro),
  • poszanowanie Twojej prywatności (nie zapisujemy wiadomości, tylko sprawdzamy je w locie),
  • w przypadku braku satysfakcji możliwość zwrotu pieniędzy do 30 dni od dnia zakupu,
  • możliwość wypróbowania przez 7 dni za darmo,
  • wsparcie telefoniczne 8.00-18.00 przez 7 dni w tygodniu.

Dlaczego zwykły autoresponder na poczcie nie wystarczy?

Jeśli włączysz autoresponder na poczcie (np. Gmail-u), to zgodnie ze standardem rekomendującym sposób wysyłania automatycznych odpowiedzi przez skrzynki pocztowe, odpowiedź na pytanie zadane przez formularz Allegro zostanie wysłana nie na zaszyfrowany adres kupującego, tylko na adres powiadomienia@allegro.pl.
Dlatego zwykły autoresponder pocztowy nie dostarczy Twojej wiadomości do kupującego. Taka odpowiedź również nie zostanie zaliczona przez system Allegro i nie poprawki wskaźnika czasu odpowiedzi w jakości sprzedaży.

Z tego powodu, jako pierwsza firma w Polsce, stworzyliśmy specjalny Autoresponder Wiadomości E-mail / Centrum Wiadomości Allegro, który radzi sobie z pytaniami od kupujących na Allegro.

Centrum Wiadomości Allegro  — autoodpowiedź

 

Korzyści z korzystania z Autoresponder Niezbędnika Sprzedawcy

Nasz autoresponder wyręczny Cię od ciągłego monitorowania poczty i potrzeby udzielania natychmiastowej odpowiedzi. Masz możliwość poinformowania pytającego o godzinach pracy firmy, dodania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i poproszenia o chwilę cierpliwości w oczekiwaniu na przyjrzenie się zgłoszeniu. Możesz również pozwolić sztucznej inteligencji Chat GPT, aby odpowiadał za Ciebie.

Nasz autoresponder sprawdza skrzynki pocztowe nawet co 5 minut (w zależności od ustawień Użytkownika), dzięki czemu odpowiedź na wiadomość zostanie wysłana średnio w 2-3 minuty po jej otrzymaniu. Szybkie odpowiedzi na wiadomości wpływa na maksymalizację wskaźników jakości sprzedaży:

  • Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów.
  • Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów.

100% przy wskaźniku jakości czasu odpowiedzi w dyskusjach Allegro

 Wysokie wskaźniki jakości sprzedaży Allegro już niedługo będą niezbędne do uzyskania tytułu Super Sprzedawcy.

Wpływ jakości sprzedaży na tytuł Super Sprzedawca Allegro

Jak działa Autoresponder Wiadomości Allegro / Centrum Wiadomości Allegro?

Dokładny sposób działania autorespondera zależy od dokonanej przez Ciebie konfiguracji. Dostępne aktualnie ustawienia prezentuje poniższy zrzut ekranu:

Ustawienia Autorespondera Allegro

Jak widać, możemy ustawić, aby narzędzie:

  • wysyłało w odpowiedzi określoną przez nas treść wiadomości (przycisk Ustaw treść dynamicznej odpowiedzi),
  • wysyłało odpowiedź tylko na pierwszą wiadomość w wątku (również gwarantowane 100% wskaźników jakości odpowiedzi) lub na każdą wiadomość,
  • wysyłało automatyczną odpowiedź tylko poza godzinami pracy firmy lub przez 24 godziny na dobę,
  • powiadamiało nas o odpowiedziach na adres e-mail lub poprzez SMS (po wykupieniu pakietu SMS-ów).
  • wysyłało wiadomość wygenerowaną przez sztuczną inteligencję Chat GPT.

Jaką treść wysyła Autoresponder?

Treść ustawisz w naszym edytorze szablonów. Domyślny tekst to: 

Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Dzięki naszym szablonom wiadomości masz możliwość ustawienia innej treści w zależności od:

  • konta Allegro Sprzedawcy,
  • tekstu wiadomości od kupującego,
  • id lub sku oferty, której dotyczy Pytanie o przedmiot,
  • aktualnej godziny lub dnia tygodnia, dnia świątecznego,
  • wykrytego języka tekstu wiadomości,
  • kraju platformy Allegro, w którym złożono zamówienie
  • itp.

Możliwości są nieograniczone i zawsze można liczyć na wsparcie naszej obsługi Klienta w utworzeniu odpowiedniego szablonu.
Szablonu nie musisz edytować w przypadku włączonego odpowieadania przez sztuczną inteligencję - wówczas Chat GPT wygeneruje odpowiedź.

Włącz Autoresponder Allegro w 3 prostych krokach

  1. Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
  2. Włącz funkcję Autorespondera wiadomości email w ustawieniach Asystenta Sprzedaży.
  3. Wykup narzędzie lub aktywuj okres próbny na 7 dni za darmo.

Zapraszamy również do skorzystania z Autorespondera Dyskusji Allegro, który wysyła automatyczne odpowiedzi na wiadomości wysłane w dyskusjach Allegro.

Wypróbuj przez 7 dni za darmo