Sprawdź, dlaczego potrzebujesz dedykowanego autorespondera do wiadomości od Użytkowników Allegro. Zobacz, jaki to ma wpływ na wskaźniki jakości oraz wielkość sprzedaży.
Co wyróżnia nasz Autoresponder Wiadomości Allegro?
- #1 w Polsce — pierwszy Autoresponder Allegro (rozwijany od września 2019 roku),
- możliwość odpowiadania przez sztuczną inteligencję (Chat GPT),
- sprawdzony przez tysiące użytkowników,
- przejrzysty cennik, brak dodatkowych opłat np. za podłączenie dodatkowych kont Allegro,
- prosty w obsłudze — wystarczy podłączyć konta Allegro i włączyć narzędzie przełącznikiem,
- nieustannie rozwijany,
- monitorowany 24/7,
- odporny na zapętlenie, blokowane wiadomości, ewentualne błędy Allegro,
- gwarancja 100% wskaźników jakości terminowości i czasu odpowiedzi,
- powiadomienia o rozłączonych kontach Allegro oraz wygasającej subskrypcji,
- szablony inteligentnych odpowiedzi,
- szeroki zakres konfiguracji,
- dziennik zdarzeń (logi) dostępne dla użytkownika,
- 100% bezpieczeństwa (SSL, połączenie przez API Allegro),
- poszanowanie Twojej prywatności (nie zapisujemy wiadomości, tylko sprawdzamy je w locie),
- w przypadku braku satysfakcji możliwość zwrotu pieniędzy do 30 dni od dnia zakupu,
- możliwość wypróbowania przez 7 dni za darmo,
- wsparcie telefoniczne 8.00-18.00 przez 7 dni w tygodniu.
Dlaczego zwykły autoresponder na poczcie nie wystarczy?
Jeśli włączysz autoresponder na poczcie (np. Gmail-u), to zgodnie ze standardem rekomendującym sposób wysyłania automatycznych odpowiedzi przez skrzynki pocztowe, odpowiedź na pytanie zadane przez formularz Allegro zostanie wysłana nie na zaszyfrowany adres kupującego, tylko na adres powiadomienia@allegro.pl.
Dlatego zwykły autoresponder pocztowy nie dostarczy Twojej wiadomości do kupującego. Taka odpowiedź również nie zostanie zaliczona przez system Allegro i nie poprawki wskaźnika czasu odpowiedzi w jakości sprzedaży.
Z tego powodu, jako pierwsza firma w Polsce, stworzyliśmy specjalny Autoresponder Wiadomości E-mail / Centrum Wiadomości Allegro, który radzi sobie z pytaniami od kupujących na Allegro.
Korzyści z korzystania z Autoresponder Niezbędnika Sprzedawcy
Nasz autoresponder wyręczny Cię od ciągłego monitorowania poczty i potrzeby udzielania natychmiastowej odpowiedzi. Masz możliwość poinformowania pytającego o godzinach pracy firmy, dodania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i poproszenia o chwilę cierpliwości w oczekiwaniu na przyjrzenie się zgłoszeniu. Możesz również pozwolić sztucznej inteligencji Chat GPT, aby odpowiadał za Ciebie.
Nasz autoresponder sprawdza skrzynki pocztowe nawet co 5 minut (w zależności od ustawień Użytkownika), dzięki czemu odpowiedź na wiadomość zostanie wysłana średnio w 2-3 minuty po jej otrzymaniu. Szybkie odpowiedzi na wiadomości wpływa na maksymalizację wskaźników jakości sprzedaży:
- Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów.
- Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów.
Wysokie wskaźniki jakości sprzedaży Allegro już niedługo będą niezbędne do uzyskania tytułu Super Sprzedawcy.
Jak działa Autoresponder Wiadomości Allegro / Centrum Wiadomości Allegro?
Dokładny sposób działania autorespondera zależy od dokonanej przez Ciebie konfiguracji. Dostępne aktualnie ustawienia prezentuje poniższy zrzut ekranu:
Jak widać, możemy ustawić, aby narzędzie:
- wysyłało w odpowiedzi określoną przez nas treść wiadomości (przycisk Ustaw treść dynamicznej odpowiedzi),
- wysyłało odpowiedź tylko na pierwszą wiadomość w wątku (również gwarantowane 100% wskaźników jakości odpowiedzi) lub na każdą wiadomość,
- wysyłało automatyczną odpowiedź tylko poza godzinami pracy firmy lub przez 24 godziny na dobę,
- powiadamiało nas o odpowiedziach na adres e-mail lub poprzez SMS (po wykupieniu pakietu SMS-ów).
- wysyłało wiadomość wygenerowaną przez sztuczną inteligencję Chat GPT.
Jaką treść wysyła Autoresponder?
Treść ustawisz w naszym edytorze szablonów. Domyślny tekst to:
Dziękujemy za kontakt. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Dzięki naszym szablonom wiadomości masz możliwość ustawienia innej treści w zależności od:
- konta Allegro Sprzedawcy,
- tekstu wiadomości od kupującego,
- id lub sku oferty, której dotyczy Pytanie o przedmiot,
- aktualnej godziny lub dnia tygodnia, dnia świątecznego,
- wykrytego języka tekstu wiadomości,
- kraju platformy Allegro, w którym złożono zamówienie
- itp.
Możliwości są nieograniczone i zawsze można liczyć na wsparcie naszej obsługi Klienta w utworzeniu odpowiedniego szablonu.
Szablonu nie musisz edytować w przypadku włączonego odpowieadania przez sztuczną inteligencję - wówczas Chat GPT wygeneruje odpowiedź.
Włącz Autoresponder Allegro w 3 prostych krokach
- Połącz konta Allegro w ustawieniach Kont Allegro.
- Włącz funkcję Autorespondera wiadomości email w ustawieniach Asystenta Sprzedaży.
- Wykup narzędzie lub aktywuj okres próbny na 7 dni za darmo.
Zapraszamy również do skorzystania z Autorespondera Dyskusji Allegro, który wysyła automatyczne odpowiedzi na wiadomości wysłane w dyskusjach Allegro.