Zobacz, jak wraz z opóźnieniem na odpowiedź, pogarszają się wskaźniki jakości Allegro.
Jak Allegro oblicza punkty za Średni czas odpowiedzi na wiadomości
W przypadku, kiedy średni czas odpowiedzi na pytania klientów zmieści się w 24 godzinach, otrzymasz punkty dodatnie, w przeciwnym wypadku otrzymasz punkty ujemne — za każdą godzinę powyżej 24h stracisz 5 punktów.
Punkty dodatnie są wyliczane zgodnie z poniższymi warunkami:
- 1pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 23h do 20h
- 2 pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 19h - 16h
- 3 pkt za każdą kolejną godzinę z przedziału 15h - 9h
- 4 pkt za każdą godzinę z przedziału 9h - 5h
- 5 pkt za każdą kolejną godzinę poniżej 4h.
Maksymalnie można uzyskać 70 pkt.
Do statystyk wliczają się dane z ostatnich 30 dni.
Czasy odpowiedzi na wiadomości nie są liczone w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Do średniej wliczane są tylko wiadomości, na które udzieliłeś odpowiedzi.
Progi wyników Średniego czasu odpowiedzi na pytania Klientów Allegro
Wymagany próg | Wynik |
---|---|
4h i mniej | Super |
8h i mniej | Dobry |
16h i mniej | Neutralny |
między 24h a 16h | Wymaga poprawy |
więcej niż 24h | Nieakceptowalny |
Jakie wiadomości są brane pod uwagę?
Allegro bierze pod uwagę wyłącznie wiadomości typu "Pytanie o przedmiot".
Do statystyk liczy się pierwsza odpowiedź na pytanie. Odpowiedź do 60 minut jest maksymalnie punktowana. Wraz z upływem kolejnych godzin punktacja stopniowo maleje.
Jak poprawić wskaźnik jakości czasu i terminowości odpowiedzi?
Allegro punktuje szybkie odpowiedzi, dlatego warto postawić na profesjonalną obsługę.
Zachęcamy do skorzystania z naszych rozwiązań wspierających komunikację Sprzedawców Allegro z Klientem:
• Autoresponder Dyskusji Allegro,
• Autoresponder Wiadomości Email /Allegro,
• Komunikator eCommerce (aktualnie Centrum Dyskusji Allegro).
Kliknij tutaj i przetestuj za darmo wymienione narzędzia przez 7 dni.